Proč mě hoop dance ani po roce neomrzel?

Mám právě dvě hodinky volna mezi klientkami, a tak jsem si řekla, že bych toto volno mohla využít nějakým aktivním způsobem, které uvolní moje tělo….. alespoň, že jsem si ráno nezapomněla do auta přibalit mojí cestovní (hoop) obruč! Teď už mám za sebou téměř hodinové kroužení a napadlo mě, že bych mohla dál do světa poslat zprávu o tom, jak skvělá aktivita to je – takže na zbytek mého volného času jsem zasedla k počítači.

Miluji tanec a pohyb, bubnování, chrastítka, cokoliv co vyjadřuje život a radost! Je tomu už téměř rok, co jsem potkala Janu Hrdinovou, která mě okrajově seznámila s „kouzelnou“ obručí. Netrvalo dlouho a do dvou měsíců jsem měla obruč doma – samozřejmě růžovou, v mojí oblíbené barvě a zároveň cestovní verzi, abych jí mohla kdykoliv a kamkoliv brát se mnou.

Zpočátku to byla obrovská dřina. Udržet obruč na těle a do toho neporozbíjet všechny předměty v bytě, které mi přišly do cesty, byl zpočátku velice nesnadný úkol. Vydala jsem se cestou samouka, protože sladit diář s pravidelnými tréninky v Praze pro mě bylo takřka nemožné. O to větší zábava to ale pro mě byla – objevovat a zkoumat co obruč dovede! Po čase jsem měla pocit, že se mi daří konečně dojít do momentu, kdy se už nesnažím na sobě jen obruč udržet, ale začala jsem s ní tančit a užívat si s ní pohyb. Ráda bych podotkla, že nejsem bůhví jaký „kroužič“, který z fleku ukáže spousty triků u kterých lidem spadne brada k zemi – to třeba až časem :-).

 Před tím, než jsem objevila obruč, jsem vyzkoušela i jiné zajímavé aktivity, ale….. 

boulderingZamilovala jsem si bouldering, ale na ten potřebuji „speciální“ podmínky a zároveň to sladit s tím mým, občas chaotickým,  diářem (joooo, chci se k němu zase po roce vrátit, ale ono je to táááák těžké, když jsem vypadla z kondice! – hlásí se nějaký dobrovolník, který mě psychicky nakopne zpět k této skvělé aktivitě???).

Stejně tak slackline – také skvělá aktivita u které je legrace a navíc posiluje tělo, a s podmínkami pro praktikování je to o něco lepší (stačí dva stromy nebo kůly kam lajnu uchytit)…. Ale pořád to není ono na pravidelnost, a to hlavně v zimě.

No jo, ale taková obruč! Taková obruč se dá používat celoročně :-). Pokud nežijete v úplným mini-bytě, tak se dá kroužit doma (celoročně i za nepříznivých podmínek :-)) a zároveň se s ní dá kroužit kdekoliv venku. A když jedete na dovolenou? Obruč může jet s vámi! Ta moje se mnou byla víc jak 2 měsíce v jižní Anglii a pak jeden měsíc na druhé straně planetě na Bali. No abych se přiznala, tak na Bali jsem kroužila minimálně, ale kdybych měla chuť, tak mi byla k dispozici :-)!

Za téměř rok, co je obruč mojí kamarádkou, jsem zjistila, že to je nejen báječný zdroj zábavy, ale navíc mi pěkně rovná tělo, můžu si u toho příjemně zaposilovat, v případě potřeby i zameditovat! Celkově je úžasná ke zlepšení vnímání vlastního těla a především pánve. A hlavně!!! Hlavně se o tuto aktivitu zajímají ženy, které jsou stále usměvavé, takže jakmile začnete kroužit, máte kolem sebe nové vysmáté kamarádky :).

.
jana skolahoopinguAbych neměla pocit, že jsem úplný samouk, dala jsem si s Jančou jednu individuální hodinu. No a bylo to fantastické! Janča se pořád usmívá, povzbuzuje a motivuje. Zkušenost s ní mám skvělou a opravdu jí můžu z celého srdce a čistého svědomí doporučit všem, kdo se chce s hoopingem seznámit blíž. Mimo jiné Janča dokonce obruče vyrábí, takže nemusíte nikde na internetu hledat a pracně vybírat. Poradí Vám, obruč během lekce zapůjčí a pak klidně i ráda vyrobí.

 .

jana obruc slacklineDala jsem si předsevzetí pro tento rok! Vyzkoušet jak se snese obruč a slack-line dohromady :-). Zatím nevím, jak můj pokus dopadne, ale minimálně dodám fotky pro pobavení. Po mém nápadu na tuto kombinaci jsem našla fotku u Jany v jejím albu. Takže sice nebudu průkopníkem v této oblasti, ale třeba další šiřitel :-)

Ráda sdílím kontakt na Janu Hrdinovou (Nany), která pořádá kurzu hoopingu a zároveň obruče s láskou vyrábí  – www.skolahoopingu.cz

 

 

zkopírováno z webu od Jany:

Mezi základní benefity hoopingu patří:

  • Zpevnění břišních a zádových svalů

  • Zlepšení koordinace a fyzické kondice

  • Přirozené zeštíhlení celé postavy

  • Uvolnění stresu a negativních emocí

  • Rozproudění energie v pánevní oblasti

  • Zapojení obou mozkových hemisfér (probuzení kreativity, pozitivního myšlení a uvolnění)

  • Zvýšení sebedůvěry

  • Zlepšení sexuálního života

 .

.

.


Bez komentářů »

Bez komentářů.

Vložit komentář

*